Stránky

pátek 16. října 2015

Vodolepky z Born Pretty Store #5

Ahojky, 

vítám vás u mého posledního restu, což jsou opět vodolepky z Born Pretty Store, tentokrát už poslední z pětičlenného balení. Tyto jsou v bílé barvě a mají na sobě červené a oranžové pusinky, sem tam na nich ještě najdete nápis kiss. 

Musím říct, že tyto vodolepky byly pěkně neposlušné a dělaly se ze všech nejhůř. Nechtěly se na nehet přilepit a při vysoušení jsem je často potrhala. Původní nápad byl je vyzkoušet na všechny nehty, protože to jsem ještě nedělala, ale vodolepky mi vystačily jen na jednu ruku. Kvůli nešikovné aplikaci jsem některé zničila, takže sloužily akorát k nafocení. Jako obvykle jsem je dávala na bílý podklad, aby lépe vynikly. Vzor se mi moc líbil, jen bych příště potřebovala asi dvě balení. 

Kdo ještě vodolepky nezkoušel a neví jak na ně, určitě se mrkněte na postup v TOMTO článku.







A ještě pro oživení všechny vodolepky pohromadě.


Moc děkuji Born Pretty Store za poskytnutí produktů k recenzi a kdyby měl někdo zájem si v eshopu něco koupit určitě neváhejte použít slevu pro 10% AKNAW10.

Mějte se moc krásně

16 komentářů:

  1. Nikdy jsem nic takového nezkoušela a výsledek vypadá vážně pěkně :). S mojí šikovností by mi nezbyly ani na tu jednu ruku :D. Nejvíce se mi líbí ta mentolová kombinace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to stojí za vyzkoušení, nehty s tím vypadají moc pěkně :-) Stačí i jen něco menšího ne na celé nehty a není to taková práce, jak se zdá. Moc děkuji! :-)

      Vymazat
  2. S nimi mám zkušenost.. Jsou moc hezké a na nehtech vypadají skvěle, jen mi dlouho nevydržely..

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zas zlobila ta aplikace, držely mi po přetření topem dobře. Ale na nehtech vypadají moc hezky, to je pravda, děkuji moc :-)

      Vymazat
  3. Ahoj, už nějakou dobu si projíždím tvůj blog a vidím, že v lakování jsi určitě zkušená. :D Chtěla bych se zeptat, jestli bys mi neporadila nějaký dobrý podlak a nadlak (zjistila jsem, že se tomu říká top coat snad :D; ten od Astoru jsem zrovna našla na internetu). Učili jsme se o tom ve škole, když jsem byla asi ve druháku, ale já po tom nikdy nepátrala, já si vždycky, když už jsem si nehty jednou za rok nalakovala :D, lakovala prostě jen lakem.
    Doufám, že nejsem moc otravná.

    P.S.: Máš nádherné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nádherné nehty pochopitelně. :D :)

      Vymazat
    2. Ahojky, díky moc za pochvalu a tak dlouhý komentář! :-) Používat podlak i nadlak (ano, správně top coat :D) určitě doporučuji. Chrání to jak nehty, tak i pak barevný lak a prodlužuje to jeho výdrž, navíc většina laků vypadá líp s top coatem, protože se pak hezky sjednotí a krásně leskne. Já používám právě ten Astor, se kterým jsem moc spokojená, ale určitě můžu doporučit i ty nové od Essence gel top coat a gel base coat, jsou o půlku levnější a prokážou podobnou službu, stejně tak můžu doporučit i base coat (tedy podlak :D) ze stejné řady od Astoru. Já osobně teď používám CC Nails od Maybellline, ale nevím, jestli se tu dá sehnat, mám ho z Německa. Doufám, že jsem ti na vše odpověděla a taky, že ti to pomůže :-) Kdyby něco, tak klidně napiš, jsem ráda, když je v mých silách pomoct :-)

      Vymazat
    3. Určitě, děkuju moc. V nejbližší době zajdu do drogerie. :)

      Ještě mám jednu otázku mimo, jestli nevadí :D - Strašně sháním takový lak a nikde žádný takový nemůžu najít, neporadíš mi nějaký, třeba aspoň podobný? https://farm8.staticflickr.com/7452/16270286527_63b3e368c7_o.jpg t. Chtěla jsem si ho z Avonu objednat, ale prý už není k sehnání.

      Vymazat
    4. Koukala jsem na tvou fotku a pokud bys chtěla zůstat u Avonu, tak prodávají řadu Gel Finish a tam se mu podobá odstín Wine and Dine Me, mrkni na něj :-) Jinak se mrknout do drogerky po něčem podobnym, určitě u Essence nebo Miss Sporty podobný odstín najdeš.

      http://3.bp.blogspot.com/-lj-EHCTUDlE/U6GJk1tTsFI/AAAAAAAAMJg/MbpvVJkgwUw/s1600/Avon+Gel+Finish+Wine+and+Dine+me+4.png

      Vymazat
    5. Wine and Dine právě mám, ale ještě to není úplně ono. :D Ale děkuju. :)

      Vymazat
  4. Ale zvládla si to v pohode, nechty vyzerajú super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to tak na pohled vypadá, i když já úplně spokojená nejsem :D Díky!

      Vymazat
  5. Ta koláž, ta je krásná ! :) Je to k vzteku, když vodolepky nechtějí spolupracovat, ale ty jsi to opět zvládla bravurně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já tam vidím ty nedostatky, úplně spokojená nejsem :D Ale moc mě těší, že ostatním se líbí :) Koláže vypadají vždycky super, mám to ráda vidět pohromadě vešchnu tu práci :) Děkuji moc, Romanko :-*

      Vymazat
  6. To je tak úžasné, že už ani k tomu nemám oc napsat :D Ne, vážně...Tvé nehty jsou vždy přenádherné :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju!! To je tak milé! Ani nevíš, jak mě tohle vždycky potěší :-*

      Vymazat