Stránky

pondělí 31. srpna 2015

Vodolepky z Born Pretty Store #3

Ahojky, 

dneska po hooodně dlouhé době provětráme opět vodolepky, které jsem dostala od bornprettystore.com. Za úkol jsem dostala vytvořit nail art s bílými vodolepkami, které jsou zdobené převážně zelenou barvou a mají na sobě puntíky a dortíky v červené, modré a zelené barvě. Jsou v takovém retro stylu, připomínají mi ty papíry, kterými se dříve vykládaly skříňky v kuchyni, ale to jsem byla ještě hodně moc malá. Přiznám se, že tohle zkombinovat byl tedy oříšek. Na všechny nehty jsem vodolepky dávat nechtěla a nalakovat nehty v podobných barvách, to už tady bylo. 

Nakonec jsem tedy nalakovala všechny nehty bílou barvou, tou se nikdy nic nezkazí. Vodolepky tak na bílém podkladu pěkně vynikly, před tím jsem to nedělala a přišlo mi, že nejsou tak výrazné. Postup, jak vodolepky aplikovat najdete ZDE. S těmihle jsem neměla vůbec žádný problém, pěkně se odlepily od papírku a šly pěkně umístit na nehtu. Pak už jsem je jen přelakovala top coatem a šla zdobit další nehty. Na ty jsem použila zelenou Chinu Glaze - Grass Is Lime Greener a stříbrný zbobící lak, který má úzounký štěteček. Tím jsem namalovala zeleně a stříbrně podobné čárky jako mají vodolepky a myslím, že to k sobě pěkně ladí. Určitě by takové zdobený nevypadalo špatně i bez nich a v jiných barvách. 

Nakonec musím říct, že sice to není můj šálek kávy, takové vzory a ještě zelená, ale výsledek se mi líbí a myslím, že k sobě pěkně ladí. 










Za poskytnutí vodolepek k recenzi chci poděkovat bornprettystore.com a kdo by měl zájem o 10% slevu při nákupu, použijte kód: AKNAW10

Doufám, že se vám změna líbila, jak ve stylu tvoření tak ve výběru barev. Poslední dobou tady byly jen samé nude a růžové. 

Mějte se krásně

6 komentářů:

  1. Vzor těch vodolepek je tak úžasně ňuňu :D ♥
    Vymyslela jsi to dobře s těmi ostatními nehty, podle mě moc hezký, Aničko. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to mě moc těší, Romanko! Já už jsem myslela, že se to nikomu líbit nebude, moc moc děkuji! ♥

      Vymazat
  2. Výsledok je parádny, krásne si to dotvorila! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vodolepky mi pripomínajú látkový vzor :-) Pekne si ich dotvorila vlastným nail artom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, mně zas připomínají ty "tapety", co se kdysi dávaly do kuchyně :-D

      Vymazat