Stránky

středa 24. června 2015

Nákupy a utrácení - květen, červen

Ahojky, 

jelikož tu nebyl pravidelný článek o nakupovaní za květen a už pomalu bude červenec, rozhodla jsem se s vámi podělit o svoje úlovky v kosmetice. Pak by se to taky nemuselo do jednoho článku vejít s mým tempem a utrácením..

Začnu tradičně laky a to hned těmito šesti krasavci, kteří mě nalákali na své barvy a cenu. Všechny jste je již mohly vidět TADY a TADY. Jen pro zopakování, každý mě vyšel asi na 22 Kč a s těmi růžovými jsem byla mnohem méně spokojená než s pastelovou mint, fialovou a modrou.


Dalšími laky jsou většinou ty z výprodeje nebo nějaké novinky. V Yves Rocher jsem se stavila pro úplnou novinku, na kterou jsem měla 20% slevu. Jsou to nové zářivé laky v různých odstínech a možná půjdu ještě pro nějaký, nalákal mě ještě jeden fialkový se shimmerem. Navíc jsem k němu dostala tašku a slevové poukázky, ve které jsou na léto tyhle laky zlevněné a to ještě víc. Lak Misslyn je z Globusu, kde byl za 30 Kč ve výprodeji a je to má první hnědá a zároveň první lak této značky. Laky Essence vyprodávali v Rossmannu, protože je nahrazují novými gelovými laky a já už dlouho koukala po tom růžovém, takhle nebylo o čem přemýšlet. Odstíny jsou 167 Candy love a 184 Girls night out. Pidi laky Rival de Loop young byly děsně roztomilé, dva efektové a jeden růžový s modrým shimmerem (mám ho na nohách a už jiný nechci, vypadá fantasticky). Všechny vyšly asi na 25 Kč. Z výprodeje jsem také ulovila můj první Astor, který jsem si přála už moc dlouho, kupovala jsem ho v Tetě a je to úžasná světlá lila, odstín 106 Lilac it. Další dva Astory mi do sbírky přistály z DMka, kde jsou novinkou a mají je za nejnižší cenu cca 65 Kč. O obou si můžete přečíst více ZDE. Z limitky Queen of the night od Rival de Loop young na mě v Rossmannu zbyl tenhle modrý pískáč se zlatými odlesky. A růžovou Essenci z limitky brit-tea jsem přidávala nedávno TADY.



 

Moje mamka je opravdu velká cestovatelka a vždycky mi z cest doveze nějaké laky. Tentokrát byla v Dubaji a dovezla mi tyhle krasavce. Broskvový a fialový lak značky Trendy Nails a červený lak s červenými třpytkami značky Ruby Kisses, nejspíš odstín Hot & Sexy.


V Avonu jsem tentokrát udělala celkem velkou objednávku. Pořídila jsem si zázračné samoopalovací mléko a už mám objednané další dvě balení. Už dlouho jsem s ničím od Avonu nebyla tak spokojená, slibuje 7v1 a já musím souhlasit. Po aplikaci jsem byla krásně jemná a hebká, po čem už dlouho ne, navíc mléko obsahuje drobné třpytečky, takže na sluníčku se kůže krásně třpytí a hlavně dodá kůži přirozené a postupné opálení. Obsahuje SPF 15. Není to úplně typický samoopalovák, já jsem ho používala tak obden jako klasické hydratační mléko vždy po sprše a už i sousedi se mě ptali, kde jsem byla na dovolené, že jsem krásně opálená. Jedinou nevýhodou je, že rychle mizí. Po měsíci používání ho už mám na dně. Naopak úplným propadákem je rádoby hydratační olejíček na tělo, který má navíc dodat pokožce hebkost. Možná by vyšlo na stejno, kdybyste si na nohy nastříkaly líh nebo něco jiného, co absolutně vysušuje. Hned po aplikaci se mi vytvořily na nohách suché fleky a šupinky a vypadalo to, jako bych se měsíc ničím nenamazala, navíc ta parfemace tomu všemu dodala třešničku. Za mě absolutně ne a kdo by ho náhodou viděl v akci za 69 Kč - NEBRAT.


Na zkoušku jsem vzala paletku na obočí, samozřejmě lak, který je z nové řady Magic effects a je pískový. Mám odstín Ruby, což je červená s notnou dávkou zlatého třpytu. Teď na léto ideální vánoční lak. Dále korektor a tužka na obočí.


Konečně jsem se po dlouhé době zas podívala do Německa, kde jsem navštívila DMko i Rossmanna. V DMku mě ohromila úžasná limitka od p2, kde už zůstaly jen testery a počkal tam na mě poslední lak. Jedná se o limitku Safari a překypuje nádhernými bronzovými odstíny. Dále jsem sáhla po tvářence z jiné limitky od p2 - Culture & Spirit, která je taky úžasná. Tvářenka je mramorovaná a na pleti vypadá přirozeně. Není typicky červená ani růžová, ale je dost do bronzova, prostě na léto ideál. U p2 jsem si ještě vybrala pero na změkčování a zatlačování kůžičky s vůní citrusů. Hodně podobné dělá Essence, které mám a už ho mám docela "jeté". Malý tip, já ho vždy používám před focením na kůžičky okolo nehtů a bez něj se už neobejdu. Z limitky od Essence like a nauti girl jsem si odnesla voňavku, protože laky už neměli :D. A v Tedi jsem neodolala krásným náhrdelníkům. Podobné jsem sháněla i u nás třeba v H&M nebo C&A, ale nikdy to nebyla ta láska na první pohled. Štěstí se na mě usmálo až tam, kde bych to vůbec nečekala. Strašně se mi tyhle větší náhrdelníky líbí k obyčejnému tričku, protože to podtrhne celý outfit.


Z laků to tedy byl 040 Sunsational od p2 z limitky Safari, dále Essence z limitky Arriba odstín 04 la vida loca, tmavě fialová se spoustou modrých, růžových a dalších neidentifikovatelných třpytek a šupinek. Na zkoušku jsem vzala sušič, který slibuje ultra rychle vysušení od p2, ale zatím celkem zklamání. Vysušit sice rychle vysušil, ale vůbec se neleskne a s jedním lakem si nejspíš nesedl a začal se z něj úplně loupat. To se mi ještě nestalo, aby se mi loupal jen top coat z barevného laku. A nějaká novinka od Maybelline - Dr. Rescue CC Nails Base coat.





V Rossmanu měli zrovna slevy na tyhle sprchové gely a Syoss šampony, sprcháč vyšel na 0,45 € a Syoss šampon na 1,50 €, což jsem tam nechat nemohla. Takových věcí není nikdy dost. A ještě peeling s vůní citrusů od Balea z DM.
 


Z kosmetiky to dále byla má osvědčená báze pod make-up z limitky brit-tea od Essence, kterou jsem si musela koupit do zásoby. Další osvědčená věc lanýžový make-up od Dermacolu, na který měli v Tetě 40% slevu. Na zkoušku mě nalákala řasenka od Rimmelu, u které se mi líbil plastový kartáček a hlavně to, že obsahuje arganový olej, protože, jak je známo, arganový olej má pozitivní vliv na růst a krásu vašich řas. Už předem jsem ale tak nějak čuchala zklamání, protože na mou oblíbenou řasenku jen tak něco nemá. Na celý stojan kosmetiky Rimmel byla v Rossmannu asi 30% sleva, tak jsem jí zkusila, stejně tak jsem přihodila pudr Stay Matte, protože starý se mi rozpadl (to se mi stane skoro vždy s pudrem, znáte to taky?).. A nezbytnost číslo jedna je má oblíbená řasenka od Maybelline Lash Sensational, na které byla v Tetě také akce 1+1 zdarma.


Z blogů a internetu mě stále lákalo vyzkoušet l'oréal Sunkiss Jelly, který slibuje postupné zesvětlení vlasů, aby to působilo jako vyšisované od sluníčka (v tomhle super teplém letě? :D). Oficiálně je to dělané na světlé a blond vlasy a hlavně nebarvené. Já sice světlé nemám, ale chtěla jsem to zkusit. A od přítele jsem dostala tuhle úžasnou srdíčkovou tvářenku, kterou nyní můžete sehnat i v Rossmannu.


To je vše, já doufám, že jste dočetly až sem a že jsem vás příliš nenudila. 

Mějte se krásně. 

 

10 komentářů:

  1. Naprosto uchvatne nakupy! Laky z kolekce Safari a jsem ukoristila 2 a jsou bomba!!! Jinak ty od Miss jsou za me super, mam asi 3 a ted jsi me silene nakala na dalsi :D a libi se mi i ta rasenka, asi budu muset mrknout :D :/
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ještě další kup, já myslím, že se za tu cenu vyplatí :D Řasenka je super, fakt doporučuji, zrovna by měla být někde zlevněná na 169 (Rossmann nebo DM?) a děkuji :-)

      Vymazat
  2. Jeden lak hezčí než druhý! Těším se na články :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  3. samé krásné věci :) už jsem dlouho nebyla v Německu, hned bych jela nakupovat, ale je fakt, že ty limitky mívají hodně vybrakované vždycky, ne jak u nás, kdy ve stojanu půl roku hnije jedna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji :-) Já jsem právě taky byla po dlouhé době a nechala tam všechny peníze :-D A to jsem byla jen za hranicema, kde je jen DM, Rossmann a Kik atd. Joo, skoro vždy jsou limitky vybrané, ale zas musím říct, že třeba u Essence probíhají 3 najednou a všechny jsou hezký, takže na mě skoro vždy něco zbyde :-D Já jsem teďka v jedný zastrčený drogerce objevila ve výprodeji něco z rok a půl starý limitky :D

      Vymazat
  4. Rozhodně nenudila, ještě teď achám a ochám nad tím vším, co sis pořídila. :D ♥
    Nalákala jsi mě na řasenku Sensational, měla bych si zapsat. Já si nedávno pořídila od Rimmel nějakou Accelerator a zatím nic moc. Snad až maličko zhoustne, tak mi bude více vyhovovat - jako skoro pokaždé v mém případě. :D Tu akci řasenka s pudrem jsem taky zahlídla, ale zrovna jsem obojím docela zásobená, škoda. :) Ty laky z dovolené v Dubaji ( mimochodem wow :D ), jsou naprosto luxusní, krásně ti mamka vybrala. Rival de Loop young jsou taaak krásný ! Připomnělo mi to tu novinku od Dermacol, co se chystá, a na kterou se teda moc těším.
    No paráda, skvělý nákupy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem moc ráda a potěšena! ♥
      Tu řasenku fakt musím jen chválit a doporučit a je pravda, že víc z nás to má tak, že máme radši polovyschlou řasenku :-D Zrovna jsme se o tom s kámoškou bavily, u téhle to není jinak.
      A na tu novinku od Dermacol jsem už strašně zvědavá, vypadá strašně lákavě :D To zas bude něco pro nás lakomaniačky.. :D
      Děkuju moc, Romanko ♥

      Vymazat
  5. Ahoj, jestli chceš nějakým sofistikovanějším způsobem ušetřit a neutrácet tolik v online nákupech, mám pro tebe super radu. Píši ti to hlavně proto, že mám ráda tvůj blog a vážím si tvé práce :) Mrkni se občas na slevovykupon , mají tam hodně často různé kupony nebo slevy do všemožných obchodů.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, děkuji moc za super článek o tvých nákupech, pokaždé si to velice ráda pročtu a dozvím se něco nového. Jinak, jestli bys měla zájem určitě se mrkni třeba na stránky mujletak , protože tam mají super slevy a je to takový web, kde mají všechny aktuálně probíhající slevy na jednom místě, takže se to podle mě hodně hodí.

    OdpovědětVymazat