Stránky

pátek 1. května 2015

Za co jsem zas utrácela?

Krásný první máj!

Březen a duben utekly jako voda a tak jsem tu zas s pravidelnou dávkou mého nakupování. Jelikož jsem si v březnu dala předsevzetí, že si nic nekoupím a ušetřím něco na veletrh, článek s nákupy za březen tu nebyl... To ale neznamená, že jsem si nic nekoupila a vydržela to. Dneska se tedy podíváme, co mě nenechalo chladnou. 

Jako první se mrkneme na katalogové nákupy, protože to je ten nejpodlejší způsob prodeje :-D. U Oriflamu jsem koupila dva balzámy na rty a krém na ruce. První balzám v krabičce je z řady Lip Spa a je v odstínu Natural Pink. Dříve jsem měla Soft Pink, ale z nějakého důvodu ho nabídli v katalogu jen jednou a už nebyl k sehnání, což mě strašně mrzí, protože to je snad jediná věc, kterou jsem kdy na pusu vypotřebovala. Tyhle balzámy voní po broskvích a z nabídky si lze vybrat průhledné, ale i tónované, což já moc cením. Strašně dobře se s ním na rtech cítím, moc hezky vypadá a celkem i dobře hydratuje. Další balzám je v kelímku a je z řady Love Nature, což byla asi zbytečná koupě, ale strašně se mi líbilo balení a jejich ovocné příchutě. Já jsem sáhla po malinách, po kterých i celkem pěkně voní. A poslední krém na ruce, který si mě také získal svým balením, slibuje hydrataci, vyživení a zvláčnění díky obsahu oleje z makadamových ořechů. Má celkem silnou parfemaci, namazala jsem se s ním, když jsem šla s kámoškou na kafe a celou dobu jsem ho cítila, a to ještě i po příchodu domů.


Dalším katalogový nákup byl z Avonu, kde jsem pro změnu neodolala balzámu na rty, abych jich neměla málo. Tento obsahuje včelí vosk, vitamin E a bambucké máslo. V nabídce je opět více druhů, klasický nebo tónované se shimmerem. Já ho mám v odstínu Pearlescent Pink, který je opravdu hodně perleťový a na rtech hází pěkné odlesky do růžova. Je bez parfemace a jeho hydratační schopnosti jsem zas tolik nepostřehla, spíš bych to viděla na parádu. Samozřejmě lak z řady Gel Finish, odstín Sheer Love a sérum na suché konečky vlasů, které strašně ráda používám u moře nebo u vody.


U modeláže jsem se nachytala na akci k barevnému laku Top Coat zdarma, který jsem dala k narozeninám přitelovo mamince, aby ho mohla využívat s lakem zdarma z veletrhu. Dárek bylo i máslíčko Cuccio s vůni granátového jablka a fíků, protože já si ho nemůžu vynachválit, takže doufám, že s ním bude stejně spokojená jako já. A aby toho nebylo málo, tak jsem objednala rovnou velké balení Top Coatu, abych mohla pořádně lakovat a testovat a růžový Rose Genuine.


Z drogérek toho bude tentokrát dost. Začneme s laky od Rimmelu, fialový Wilderness už je na blogu TADY. Jeho červený bráška Glastonberry na nalakování teprve čeká a 200 Princess Pink na mě smutně koukal ve výprodeji.



Dalšími kousky z výprodeje jsou i tyhle laky Catrice z limitované edice Feathered Fall Luxury Lacquer inspirované pavím peřím. Jsou v odstínech zelený Skies' Force a černý Peacoctail.




Od Essence jsem ve výprodeji natrefila na limitku Hidden Stories a vzala jsem fialový lak se shimmerem Mauvellous Fairy, ve stejném odstínu je i lesk a k experimentování jsem sáhla i po vílím prachu, který strašně chci vyzkoušet na nějaký světlý lak, protože se mi to děsně líbí, ale pořád k tomu nemám odvahu. Hlavně nevím, jak to dopadne, protože tahle technika se dělá spíš na gelové nehty. Od Miss Sporty nějaký růžový lak, který uchvátil mamku a 010 do zásoby za 9 korun.


A mimo laků tu mám ještě pár dalších nutností. Sprcháče od Balea, ty jsou asi jasné. Asi čtvrté balení šampónu Syoss, který mi moc vyhovuje, moc hezky voní, neobsahuje silikony ani parabeny a přijde mi, že se mi z něj tolik nemastí vlasy, což u jiné šampony nezvládají. Z výprodeje jsou krémové neviditelné deodoranty, které si moc chválím, skvěle fungují, nedělají bílé stopy a úžasně voní, tedy hlavně ten oranžový.


 A menší ukázka produktů na rty.



Užívejte prvního máje a neuschněte! :)

4 komentáře:

  1. Když jsem viděla fotku s máslíčkem, tak jsem se zasněně podívala vedle sebe, kde trůní a hned namazala. :D Tenhle voní opravdu božsky, už se těším na další ( ale chvíli asi potrvá, než se vypotřebuje :)) Krásné laky jsi pořídila a pěkně nafoceno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si na tebe hned vzpomněla, že ho máš taky :) Byl to kup naslepo, tak jsem doufala, že bude vonět a mile překvapil. Udělala jsem s ním strašnou radost a prý opravdu božsky voní :D Děkuji, Romanko, přišlo na mě jaro, tak jsem to tak stylizovala :D

      Vymazat
  2. Moc hezké laky, taky si musím pořídit nějaký nový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to určitě :) není nad tu radost při koupi nového laku :)

      Vymazat