Stránky

úterý 7. dubna 2015

Vodolepky z Born Pretty Store #1

Minulý článek s vodolepkami neměl moc úspěch, jak ve vaší odezvě, tak ve sledovanosti, takže doufám, že tímhle příspěvkem se polepším. Bude řeč opět o vodolepkách, ale tentokrát celoplošných. V budoucnu se jich tu objeví víc, protože k testování jsem dostala pět druhů. 

Prvně chci říct a upozornit (kdybyste náhodou chtěly objednat), že jsem čekala obyčejné nálepky na nehty, protože v popisku na stránkách s produktem se nikde nepíše, že se jedná o vodolepky. Přepadl mě celkem strach když mi balíček přišel a já jsem zjistila, že to jsou ty do vody. No, poprala jsem se s tím a výsledek můžete omrknout níže.

První, které jsem testovala, byly světle žluté s roztomilým potiskem. Můžete na nich najít srdíčka různých barev, velikostí a tvarů. Stejně tak i další tvary a nápisy. Aplikace je úplně stejná, jako jsem psala v minulém článku (ten si můžete prohlédnout ZDE). Moc dobře se s nimi pracovalo, stačilo vybrat správnou velikost a přebytečný konec zapilovat. Jelikož jsem vodolepky na celé nehty zkoušela poprvé, zkombinovala jsem je s laky a dala je jen na dva prsty. Myslím ale, že to vypadá i líp než na všech nehtech. Zkoušela jsem dvě varianty, v první jsem použila China Glaze - At Vase Value a žlutý L'oreal - 307, který byl nejvíc podobný podkladové barvě na nálepkách. Když jsem ale nálepky aplikovala, přišlo mi že jsou o dost méně syté než na papíře a bez barvy. Čekala jsem, že budou více výraznější, ale i tak se mi to líbilo, když to působilo méně nápadně. Ve druhé variantě jsem nahradila žlutý lak oranžovým pískáčem od Essence z limitky Beach Cruisers, odstín 02 Girls just wanna have sun!.

Tyhle vodolepky můžete sehnat na Born Pretty Storre, konkrétně TADY a já můžu jen doporučit. Prvotní strach vystřidalo nadšení, protože se s nima skvěle pracuje, krásně to vypadá a hlavně je to hned hotové. 

Za poskytnutí produktu chci moc poděkovat e-shopu Born Pretty Store.



1. varianta s l'orealem








 2. varianta s pískáčem Essence








Připomínám kód pro slevu při nákupu


Jaká varianta se líbí vám, popřípadě jak byste tyhle vodolepky zkombinovaly vy?

Krásný den :)

4 komentáře:

  1. Mně se vždycky tyhle kombinace, kde je víc barev dohromady, hrozně líbí na jiných lidech nebo takhle na blozích, ale pak se v nich nikdy necítím dobře, když to zkouším na sobě:/
    Ale tyhle nálepky jsou asi ještě hezčí než v minulém článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc! :)
      Ono jde asi o zvyk, já si dřív taky netroufla na jiné nehty než růžové a teď si v pohodě nalakuju většinu barev. Je pravda, že zezačátku jsem se cítila nesvá a připadalo mi, že mi na ty nehty každý kouká :D

      Vymazat
  2. No já se vůbec nemůžu rozhodnout. :)) Ale možná s tím pískáčem, působí to tak šťavnatě :) No jinak tě obdivuju, jak krásně a precizně vodolepky na tvých nehtech vypadají. ♥ S tímhle mám strašný problém, ať je to vodolepka, nebo samolepka, jakmile je to celoplošný, hrozně s tím bojuju. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Mně se to taky asi víc líbí s tím pískáčem, od té žluté jsem čekala, že to bude víc výrazné. Romanko, mockrát děkuji ♥ jsi zlatá, já jsem se toho taky strašně děsila, ale opak byl pravdou. Asi jsem si přišla na své, protože s touhle technikou se mi pracovalo snad nejlíp ve srovnání třeba s watermarble, razítka apod.

      Vymazat