Stránky

sobota 10. ledna 2015

Claire's neznámého odstínu

Krásný víkend přeji!

Dneska jsem tu s minilakama od claire's, u kterých jsem bohužel nenašla, jak se jmenují. Půjčila mi je přítelova mamka, které jsme tyhle laky pořizovali v Plzeňské Olympii. Byly ve výprodeji v balení po šesti, které obsahovalo ještě světle fialový, perleťový a nějaké efektové laky. Všechno to k sobě barevně krásně ladilo a pasovalo.

Já jsem nakombinovala fialovo-růžový s úžasným efektovým lakem. Efekťák je takový ten typ laku, co se hodí snad na všechno a vždycky to vypadá jedinečně a krásně. Obsahuje spoustu shimmeru a střípků které mají fialovou, růžovou a modrou barvu, celkově působí lak v lahvičce světle fialově. Oba se vcelku dobře lakovaly, ale problém pro mě byl až příliš malinkatý štěteček, na který jsem musela nabírat víckrát, abych vůbec nalakovala jeden nehet. Jinak mi ale konzistenčně oba vyhovují, i když v první vrstvě udělal ten fialový pár map a byly vidět tahy. Druhá vrstva barvu sjednotila a vymazala všechny nedostatky. Pak jsem v jedné vrstvě nanášela efektový, který jsem taky musela nabírat navíckrát. Přetřeno top coatem a hotovo. Tyhle mini flakónky mi náramně vyhovují, sice ani takhle malé nemám šanci za celou svou existenci vypotřebovat, protože laky mi pořád přibývají a žádný nelakuju pravidelně nebo víckrát, ale minimálně jsou roztomilé a nezabíraj místo :D.







Venku působí až dost tmavě fialově, jako by to byl chameleon, ale spíše se přiklánějte k fotkám z light boxu, kde odpovídá. Pravdou ale je, že venku působí tmavší. Při focení strašně fučelo, pršelo a byla děsná tma, takže jsme cvakli pět fotek a aspoň dvě musely vyjít. Dávám je sem, protože se mi líbí jak na nich zas krásně vynikne ten efektový. Aspoň vidíte, jak mám neposlušný foťák, nenechá se přemluvit ke spolupráci s lakama.



Přeji krásný víkend :)

2 komentáře:

  1. Na těch fotkách venku mi připomíná toho fialovýho cirkusáka od GS :)
    Vypadá pěkně. :)

    OdpovědětVymazat