Stránky

pondělí 29. prosince 2014

Vánoce obrazem

Ahojky!

Všechny blogy jsou plné vánočních článků, nehtů a dárků, a tak ani já nezůstanu pozadu a jeden takový příspěvek najdete i u mě. I když teda jsem pěkná ostuda a přicházím s ním takhle pozdě. Bohužel jsem ho ale nestíhala sesmolit dřív, tak mi to jistě odpustíte. 

Protože se mi sešlo nějak moc fotek, tak jsem se rozhodla udělat jen takové fofoshrnutí s poznámkama. Takže jdeme na to.


Jako první ukážu nehty, které jsem měla na Štědrý den. Zkoušela jsem techniku water marble a nehty jsem dělala v pondělí před Štědrým dnem. Sice se mi moc nelíbily, ale vůbec jsem neměla čas udělat něco jinýho, hlavně ani žádný nápad. Nakonec měly úspěch a každému se líbily (jen mně ne :D).


Co jsem našla pod stromečkem?



Miláček mi udělal radost láčkama od China Glaze, do kterých jsem se zamilovala už na Interbeauty. Přesněji řečeno jsem na Interbeauty dostala magazín modeláž nehtů a v něm jsem tyhle krasavce objevila - byla to láska na první pohled.


Všechny mají matný finish a čtvrtý je jen matující top coat. Takže určitě brzy zkusím, protože sehnat nějaký pořádný je umění. Z toho mám opravdu radost.


Velikánským překvapením byl LIGHT BOX! Který jsem samozřejmě už zkoušela, ale ještě to musím vychytat. Zatím se mi fotky zdály trochu žluté, ale zkoušela jsem si hrát s nastavením foťáku a fotky China Glaze výše už jsou foceny v něm a jsou i celkem použitelné, co myslíte?


 Parádní růžové holinky od crocs.



Kamarádka mi dala krásný dárek tzv. DODO (dodělej doma). Sklenici naplnila všema přísadama na brownies a stačí jen upéct. Je mi to ale líto vše smíchat, protože v tý sklenici to vypadá strašně pěkně :D.


 K tomu naušnice a náramek se jménem, všechno vlastní výroba.


Šampon s balzámem od Garnier Goodbye Damage, který úžasně voní.


Zdravé papání na vlásky s krásnýma naušnicema jako dárek.


Epilátor/depilátor od Braunu Silk-épil 5. To bylo obrovské překvapení, už jsem si tuhle vymoženost přála delší dobu a vůbec by mě nenapadlo, že mi jí Ježíšek nadělí tenhle rok.


Samozřejmě nechyběly knížky, dvě kuchařky - Paulus vs. Ihnačák z Lidlu a Ottova hrníčková kuchařka :D. To je teda pořádná bichle, ale určitě využiju, protože strašně ráda vařím, kuchtím a tvořím. A Nabíječ.



Teploučká šálička.


Konečně pořádné a bytelné kosmetické zrcátko (já budu krásná). Z druhé strany 5x zvětšuje, ale to bych se radši takhle z blízka neviděla :D.


Dva laky od nové značky, kterou máme v Rossmanuu - Rival de Loop. Musím se tam zajít ještě podívat, protože tyhle jsou bombové, mají úžasné a neokoukané barvy. Už jsem testovala ten červený a testovala mi ho i mamka a mamka přítele.  Já jsem testovala hned večer na Štědrý den, protože jsem se na ty water marble nemohla koukat.





Stolní hra az kvíz, kterou jsem spíš měla dostat v Junior verzi, protože jsou tam strašně těžké otázky :D. Ale aspoň se člověk zas něco nového a zajímavého dozví. 


Už jsem zkoušela nalakovat i lehounce levandulovou Chinu Carpe Diem. Na první fotce je v porovnání s bílým, protože je opravdu skoro až bílý. Ale ne úplně! Fotka je jedna z prvních v light boxu, takže ještě není vychytané světlo.






A strašnou radost mi udělala Romanka svým přáním k Vánocům a do Nového roku, takže tímhle jí ještě jednou děkuju! :-*


Tak tohle byla část z mých Vánoc, nejsem ten typ, co si všechno fotí, ale říkala jsem si, že když už mám ten blog, tak vám něco cvaknu. Samozřejmě typické měkké a praktické dárky (ponožky, kalhotky, věci do kuchyně, atd.) jsem nefotila, ale vybrala jsem ty, co by vás mohly zajímat nebo nějak souvisí s blogem. Doufám, že jste si řádně zašmejdily a že jste si Vánoce užily minimálně tak, jako já.

A příště už snad u nějakých těch nehtů a laků! Mějte krásný večer.

13 komentářů:

  1. Krásné dárky jsi dostala! Já jsem z těch matných laků nešťastná, vůbec mi nejdou pěkně nalakovat :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, letos jsem byla asi opravdu hodná :) Jinak s těma matnýma lakama jsem na tom podobně. Taky se mi nelakujou nejlíp, jsou hodně vidět tahy a občas dělaj i bubliny..

      Vymazat
  2. Ten light box je parádní, z toho bych taky měla radost. :) I ostatní dárky jsou supr. A water marble je povedený, to se mi náhodou moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak už víš, o co máš příští (vlastně už tenhle) rok napsat Ježíškovi :D Mě moc mile překvapil, opravdu jsem byla nějak moc hodná. A jsem ráda, že se water marble líbí, ale já si to představovala úplně jinak :D Víc červené a jasnější přechody, takhle mi to přijde, jak kdyby ta červená byla zastřená tou bílou..

      Vymazat
  3. Nabíječe jsem pod stromečkem našla taky :) a ten růžový lak jsem koupila zrovna včera a vidím, že na nehtech vypadá skvěle, takže se na něj už těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se těším, až začnu číst... teď vůbec nemám čas :( Lak vypadá super, mamka mi ho pořád krade :D

      Vymazat
  4. Ježíšek ti naježil super dárky. :-) Ten light box je super, to budou tvoje fotky naprosto dokonalé. Mě se to water marble taky líbí, i když ty s ním spokojená nejsi. Já jsem k němu neměla ještě odvahu. Přijde mi, že z toho musí být hrozný svinčík. :-) A Nabíječ je super knížka! Vtipnější jsem letos nečetla. :-) Musím si přečíst časem i druhý díl, Roštěnku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, náhodou z toho water marble není tolik svinčíku, jak jsem si myslela.. a to já jsem na to patla. Akorát to doporučuju zkoušet někdy, až budeš mít třeba odpoledne čas :D Protože vychytat teplotu vody a hlavně jaký laky fungujou, to dá snad víc práce, než si ty nehty udělat. Ze svý zkušenosti vím, že se dá pracovat s China Glaze a zatím s Essence... ale třeba Maybelline se mi vůbec nerozpouštěly a jen spadly ke dnu nebo udělaly jen kuličku na vodě a nerozpustily se..

      Vymazat
  5. Krásné fotky, krásné dárky a krásné vánoční nehty ;-). Ta sada China Glaze je naprosto fenomenální, snažím se nezávidět, ale nějak mi to nejde :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju moc :D Ono není zas tak moc co závidět, protože celkem dost při lakování zlobí. Ani teda neví, kdy na ně bude článek, zatím se mi nepodařily dost dobře nalakovat :(

      Vymazat
  6. Tak ty Crocsy jou tedy božské!:) Chci!:) Holinky miluji, mám už jich doma celou řadu, také jsem ale našla článek, který varuje před jejich riziky:
    http://magazin.svetbot.cz/10-gumove-boty-jsou-stale-v-mode-ale-jaka-jsou-rizika-jejich-noseni.xhtml

    OdpovědětVymazat