Stránky

neděle 5. října 2014

Maybelline Colorama 317

Krásnou neděli, 

dneska bych vám ráda představila jednoho fešáka od Maybelline Colorama, odstín č. 317. Už dlouho jsem neměla nalakované nehty výraznější růžovou bez žádných kombinací, a tak mi tahle přišla vhod. Barva je krásná zářivá fuschsiová a řekla bych, že se skvěle hodí na léto. Já si ale takové barvičky dopřávám celoročně. Pěkně mi prosvítil den a skvěle se mi hodil k tmavě modrému světříku. Od nalakování jsem pořád na nehty koukala a v dnešním podzimním počasí mě dobíjel pozitivní energií. První vrstva nebyla úplně dokonalá, občas někde vykukovaly lysiny a trošku hůř se mi roztíral. Druhá vrstva barvu sjednotila a nedostatky zmizely. Nakonec jsem přetřela tc od Astoru, kterého už mám opravdu pomálu. Až teď přicházím na jeho nedostatek a to, že mají na prd flakonky, sice mi zbývá ještě čtvrtka, ale lak už je zakalený a vůbec nejde nabírat. Hlavně se už začíná tahat, takže se prostě na prd roztírá. Stalo se vám to taky nebo jen já lakuju tak moc, že už beru ze dna? :D












Mějte se moc fajn :))

9 komentářů:

  1. Krásná barvička, dovedu si představit, jak spraví náladu v podzimním dni:o)) Vůbec teď čím dál častěji lakuji Maybelline Colorama, mrknu se i po tomto krasavci:o)) Mimochodem, máš krásně nalakováno a nafoceno, nádhera, taky mi to prozářilo podzimní den a nic na tom nemění ani to, že mi tu dnes svítí sluníčko:o)) S tím tc od Astoru to mám stejně, moc mi vyhovuje a jsem s ním spokojená, ale teď ke konci je zakalený a jak píšeš, začíná se tahat... Prosím prosím někdy příště zase jednu hrníčkovou fotečku?...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuju ti moc za tenhle pozitivně nabitý komentář. Udělal mi obrovskou radost :) Jsem moc ráda, že jsem ti mohla zpříjemnit den. Také jsem si dost oblíbila Coloramy v poslední době. Ten tc od Astoru byl hrozně dlouho zlevněný v DMku a já tam přišla zrovna den po skončení té akce, takže to bylo k naštvání :D Snad zas někde brzy bude za lepší cenu :) Určitě příště udělám hrníčkovou jenom pro tebe! :)

      Vymazat
  2. Jé, to je ale barvička, moc hezký. :)
    Já už jsem na dně s Astorem. :D Už je asi 2x ředěný, ale naštěstí mu to vlastnosti neovlivnilo. Určitě do něj půjdu znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Romí :) Já už taky nevím, jak budu lakovat příště, nějak to nejde vyšťourat a hlavně se to blbě už lakuje. Jak už jsem psala Marcelce, tak jsem si pro něj chtěla jít do DMka, že ještě bude za 99 a on je od 1. 10. za 149 :D Tak nevím, co teď, asi si ho budu muset za tolik koupit a pak číhat na akce a koupit do zásoby. Protože jinak jsem s tím fakt spokojená moc.

      Vymazat
  3. Love the shine. What top coat you added?
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC?
    New Post Sandy Sandhu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much :) I used this tc:

      http://i.parfemy-elnino.cz/pecz/picts/thumb-large/34-52575-lak-na-nehty-astor-pro-manicure-quick-dry-top-coat-12ml-w-odstin-002-already-dry.jpg

      Yes, we can :)

      Vymazat
  4. Nádherný, a ako krásne ladí s prvým kvietkom :)

    OdpovědětVymazat