Stránky

čtvrtek 7. srpna 2014

Sally Hansen - 140 Rockstar Pink

Ahojte holky, 

vítám vás u dnešního článku, kde budeme rozebírat můj nový přírůstek - Sally Hansen 140 Rockstar Pink. Tohodle kousku jste si mohly všimnout již v letních nákupech. Je mi velkou ctí, že do sbírky můžu přivítat a vám představit lak této značky, protože Sally Hansen řadím mezi ty lepší a žádný takový jsem doteď nevlastnila. Rockstar Pink jsem zakoupila ZDE. Stál mě úžasných 56 Kč oproti asi necelé stovce v drogerii, čemuž jsem prostě neodolala.


Obsah 11,8 ml lahvičky tvoří čirá tekutina plná barevných třpytek, kterým dominuje především růžová. Mezi tou ale najdete i velké množství červené, modré a zlaté. Lahvička je úzká a poměrně vysoká, takže ta tyčka od víčka ke štětečku je celkem dost dlouhá, aby dosáhla až na dno. Pracovalo se s tím ze začátku celkem neobvykle. Ale na to si lehce zvyknete, zvlášť, když šteteček není nijak velký, je plochý a rovně střížený. Dají se s ním dobře aplikovat třpytky. Na víčku obzlášť oceňuji, že má nahoře nálepku s číslem a názvem odstínu. Lépe se pak hledá mezi ostatními, což pro mě je celkem boj mezi všemi :D. Má dobrou pigmentaci, ale já jsem ho radši lakovala na minulý fialový Dorothy. Vrstvy jsem nanesla radši 2 - pro jistotu a můj klid na duši. Vydržel až nečekaně dlouhou dobu - 5 dní bez poškození - a z nehtů se mu vůbec nechtělo, ba naopak. To odlakovávání byl horor, třpytky byly všude, i když jsem použila alobalovou metodu. Příště ho už asi nepoužiju na všechny nehty právě kvůli sundávání. Jinak mu ale není co vytknout, posuďte samy.











16 komentářů:

  1. Jé krásný mám ho taky a díky zmínce o odlakování ho asi dlouho nenalakuji. Já mám tak ráda třpytkatý laky ale nesnáším to jejich sundavání :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný je, ale bohužel ty třpytky potrápí. Já to taky nemám ráda.. ale stejně to vždycky nalakuju a pak nadávám :D

      Vymazat
    2. Dievčatá a dámy, vy nepoznáte alobalovú metódu na odlakovanie lakov s trblietkami ??? Tak šup šup hodiť do google. Ja si to bez alobalu ani neviem predstaviť, odporúúúúčam . . .

      Vymazat
    3. z článku:

      To odlakovávání byl horor, třpytky byly všude, i když jsem použila alobalovou metodu.

      Vymazat
  2. Nádherný kousek..má v sobě mé nejoblíbenější barvičky! No asi po něm mrknu, ale raději až za dlouhou dobu...:D Krásné fotečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, na nehtech vypadá úžasně :) a děkuji :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Bože ten je tak krásný,že bych mu odpustila i to hrozný odlakování:-) Musím se po něm podívat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem moc ráda, že se líbí :) Určitě podívání doporučuji.

      Vymazat
  5. No tohle je vážně skvělej kauf. :) Už jsem nad tím taky přemýšlela, protože ten cenový rozdíl, to je pecka.
    Normálně je mi modro-červená kombinace proti srsti, ale tady s tou fialovou se mi to snad i líbí. :D Tak nějak to tlumí a dělá hezčí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za to taky ráda, přemýšlím, že pořídim další, protože za tu cenu z drogerky mám dva z netu :D To jsem ráda, že jsem tě zaujala i kombinací, která ti je proti srsti :D je pravda, že modrou a červenou taky nijak nekombinuju, ale tady vyniká víc ta fialová a celkově to spolu hezky hraje :)

      Vymazat
  6. Miluju tvoje fotky <3 A vypadá překrásně, taky jsem na něj v drogérce koukala, ale bála jsem se, že bude spíš efektový top coat. Tak když stačí 2, tak ho asi zkusím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! To je od tebe strašně milé :) Těch třpytek je tam fakt hodně moc, takže kreje celkem dobře, já ho sice dávala na ten fialový, ale skoro neprosvítal.

      Vymazat
  7. Nádhernej <3 a skvělý fotky i článek :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dlouhou dobu plánuji si lak od této značky koupit, ale vždy mě odradí cena a množství. Tolik laku nemám při své sbírce možnost využít :D
    Ale tenhle je opravdu překrásný a máš nádherné fotky :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat