Stránky

pátek 9. května 2014

Mabyelline bleached neons 243 + nail art

Krásný den, 

vítám vás u dnešního příspěvku. Jak jste si v poslední době mohly všimnout, zbláznila jsem se do neonek. A proč taky ne, když začíná léto a k tomu veselé barvičky patří, tím spíš, když jsou to pastelové neonky. Právě probíhá v DMku akce na laky Colorama od Maybelline 2+1 zdarma (to mě samozřejmě nenechalo chladnou). A to nejen na tyhle nové neonky, ale na všechny. Šla jsem tam hlavně kvůli té zelené, ale tu měli bohužel vyprodanou. Tak jsem sáhla po růžové - tou nikdy nic nezkázím a dalších dvou coloramách, které jistě brzy uvidíte.


Tak začneme tím prvním, což je odstín 243 od Maybelline Colorama, jedním ze čtyř bělených neonek. Má světle růžovou barvu s podílem bílé. Lakuje se celkem dobře až na nějaké nedostatky. Trošku pruhuje a dělá holá místa. Šteček má klasický jako Coloramy mívají. Dávala jsem dokonce tři vrstvy, abych byla spokojená. Když lak uschne, vytvoří takový nijaký finish. Není ani matný ani lesklý. Když ho budete chtít nosit samostatně určitě to chce ještě TC. Já jsem na focení přidala ještě čtvrtou vrstvu, aby lak nějak vypadal. Připadal mi takový ošmudlaný, když mi uschly do úplna ty tři vrstvy. Ale na to, že těch vrstev mám tolik, nemám ani bambule a ani neschnul nijak dlouho, to se mu musí nechat a navíc i krásně vypadá.
 




A jelikož už tu dlouho nebylo žádné zdobení ani pokusy, přepadla mě zdobící nálada. Použila jsem zdobítko na dělání teček, které ode mě už znáte. Dále tmavě šedý lak z limitky od Essence - Love Letters, který je primárně určený na razítka, ale na ty já jsem moc velká patla a ještě jsem nepřišla na ten grif, jak razítko natiskat. Asi ode mě už ani nic jiného, než puntíky nečekejte :-D. Nemám odvahu vytvořit něco složitějšího, když vidím u jiných blogerek ty krásné a povedené nail arty. Takže přicházím zase jen s mými puntíky, na kterých snad nejde nic zkazit. Jako první jsem si větší kuličkou naťupala špičky a pak dělala velké puntíky, kam se mi chtělo. Výsledek vypadal takhle:





A jako další krok jsem měnší kuličkou dodělala menší puntíky tmavě šedou. A pak jsem jen do větších udělala ještě puntíky měnší, tentokrát růžové z neonky Maybelline. Nakonec stačí přetřít TC, ale pozor na to, aby byl lak suchý. Já si na některých prstech trošku tečky rozmázla :-( Výsledek je moc zajímavý. Takový trochu divočejší, ale posuďte samy, jestli by se vám takové nehtíky libily :-)










13 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi pro mě novej objev a inspirace:-)) fakt paráda!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je tak hezký! Děkuju ti strašně moc :-*

      Vymazat
  3. Naprostej souhlas s Baju, máš strašně pěkný nápady. ♥ Ty puntíky jsou dokonalý, moc hezký. No a docela mě ty Maybelline lákají. Jsem zvědavá, zda jim podlehnu, až uvidím na živo. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ty jsi zlatá! :-* Určitě se po nich mrkni, mně se moc líbily hned, jak jsem je viděla poprvé.. takže jsem se pro ně stejně vracela :D

      Vymazat
  4. To zdobení je nápadité a moc pěkné! Já razítkovat celkem zvládám, i když už jsem taky vyšla ze cviku, ale pěkné a kulaté puntíky mi vůbec nejdou :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To jsi šikovná, já jsem tomu pořád něpřišla na zoubek, nevím v čem je ten háček. :( To je zvláštní, ty puntíky mi zase docela jdou :D Možná jen málo namáčíš, já k tomu na tý bambulce vždy potřebuju hodně laku a pak jen ťupnout, ne moc tlaku :) Tak třeba se ti příště zadaří a já zkusím ty razítka :D

      Vymazat
  5. TO je úžasný, ty máš teda fantazii, to bych taky potřebovala, skvělé nehty, skvělá práce a super blog

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krásné :) Líbí se mi do i v té fázi, kdy je na laku jen pár větších teček a špičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to taky vypadalo zajímavě, ale těma malýma a růžovýma jsem to tak nějak zněžnila, to mám radši :) a děkuju :)

      Vymazat
  7. Koukám, že je fajn, že jsem tuhle barvu nevzala, protože Color Clubu Yum Gum jako by z oka vypadla :)
    To zdobení je krásné, hlavně to druhé, nemá chybu :) Kdybych s eo něco takovýho pokusila já, tak mám bublinky pěkně šišatý a navíc by okraj měly rozdílně široký :D Tak se aspoń pokochám tady, u někoho šikovnějšího a nápaditějšího :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, je dost podobný, akorát tenhle asi není tak lesklý.
      Ooo, děkuji, je to od Tebe moc milé :) Určitě by jsi to zvládla minimálně stejně, ne-li lépe :)

      Vymazat