Stránky

pátek 4. dubna 2014

Jak se má sbírka rozrůstá - laky za březen

Ahojky, dneska trošku z jiného soudku, ale snad se vám článek i tak bude líbit. Chci vám ukázat, jak s blogováním roste touha po nových lacích a tím i moje sbírka. Když to vidím, co jsem nakoupila jen za březen a ještě jich je tolik, které nemám! A skoro každý den nějaká blogerka udělá článek na další a další lak, který je ještě krásnější, než ten předtím a samozřejmě ho potřebuji.

Je krásné mít blog, moc mě to baví a ještě krásnější je, když vám tam začnou chodit lidi a vy vidíte, že se jim to líbí a máte krásné ohlasy. Za to vám všem moc děkuji. Strašně jste mě všichni potěšili, že se vám u mě zalíbilo a vracíte se. A právě takovéhle impulsy vás ještě více nakopnou a nadchnou pro ten blog. 

S každým novým přírůstkem nadšeně juchám, že jsem ulovila skvělý kousek a zároveň se těším, až ho nafotím a ukážu vám ho, abych ani vás neochudila o tu krásu. Bohužel se ale mé skladovací "prostory" (plastový velký obdélníkový košík v šuplíku :-D) nedají nafouknout a laky skoro nemám kam dávat. Marně jsem si říkala, že až košík naplním už to kupovat nebudu, ale teď vážně přemýšlím, jestli jim nevyklidím ještě další šuplík ve stole :-DJak skladujete laky vy? Máte nějaké šikovné tipy, jak košíky a šuplíky nafukovat?
A jdeme na ty nákupy. Na první fotce vidíte vše dohromady. Přidala jsem i pár věcí, co s nehty nesouvisí, ale přišly mi zajímavé, tak proč je nepřidat. Takhle všechno dohromady to vypadá děsivě! Ono je to nevinné se jít mrknout do drogerky a říct si, jo tak dneska si koupím jeden lak nebo můžu dva, to se nic nestane. A pak ještě tohle je v akci, nenechám to tam. 

No 16 laků, to snad ještě jde, ne? Samozřejmě Gabriella Salvete Stars, ta byla v akci asi za 69,90 Kč. Fialový a saténový Avon jste už viděly (ZDE), laky od L'oreal, které byly zdarma k časopisu Joy.. ano koupila jsem si dva časopisy, abych ty laky měla a koupila bych víc, kdyby je ještě někde měli. Nekupte to za 40 Kč i s časopisem, když v obchodě stojí jeden lak kolem stovky.

GS - 06,05, Avon - Cultured purple, Saténový TC, L'oreal - 307,305

Zelenou pískovku od Rimmel Space Dust, kus za 39,90 Kč jste viděly ZDE, k tomu krásná stříbrná, kterou mám nyní na nehtech spolu s růžovou Ritou kus za 49,90 Kč a brzy uvidíte i vy, mint zelenou Ritu jste zase viděly ZDE, ano jak jsem dříve psala, tak jsem té růžové Ritě a Essenci neodolala. Ale bohužel jsem jinde limitku Cookies & Cream než v jednom DMku neviděla (máme tu dvě), všude mají tu jarní Bloom me up! a všude jí mají vybranou. No a červeno-zlatá kráska jménem Colorama Brocades za 29,90 Kč.

Rimmel Space Dust - 005,007, Rimmel Rita Ora - 873,203, Essence Cookies & Cream - 04, Maybelline Colorama Brocades - 224

No a poslední z laků je růžový NYC, který mi koupil přítel a můžete ho vidět ZDE, krásná neonka, kterou jsem myslím včera viděla v článku u HK Photography, praskací modrý lak od Oriflamu, který se mi asi nelíbí, vždy jsem říkala, že to není hezké a že nehty vypadají jako fazole a stejně jsem si ho pořídila. A nude béžový lak od Miss Sporty, kterých moc nevlastním.

NYC - Midtown, Flormar Pretty - neonová růžová, Oriflame praskací lak, Miss Sporty - 031
Dále jsem si koupila odlakovač, protože těch mám strašnou spotřebu a taky jich mám hodně. Kámoška říkala, že až bude konec světa a bude potřebovat odlakovač, že přijde ke mně:-D. Doteď nějak pořád nevím, který je ten nejlepší, prostě jsem si nenašla svého oblíbence. A tenhle Sally Hansen, to byl tedy krok vedle. Zkoušela jsem ho zatím dvakrát a za 70 Kč žádná hitparáda. Asi ho budu používat jen na nohy nebo nouzově. Dvakrát mi obarvil kůžičku na palcích na červeno, divné. To i při odlakování zeleného laku. A ten smrad... To byste musely zažít. Ale za to tou hitparádou je BIO krém na ruce od Yves Rocher, nejen, že nádherně voní po medu a ještě něčím, co mi ve výsledku celkové vůně strašně připomíná nějaké jídlo, ale také skvěle hydratuje a je zkrátka skvělý.




A nakonec tedy další neméně potřebné věci. Protože ten růžový krém je na celulitidu, dokonce ještě zeštíhlující a 100% bude fungovat :-D a stál 35 Kč, tak jsem ho musela vzít, má strašně krásný obal a ta vůně mi připomíná dětské žvýkačky Pedro. Koupeno v Lidlu, pro další "straky", co neodolají ceně a obalu mají ještě tónovací a se shimmerem v neméně krásných obalech :-D. Velice populární a často propíraný Dermacol Aroma Ritual, ano i já jsem neodolala a spadla do toho s vámi. Nádherná vůně limetky a hroznů vás doprovází ještě dlouho po sprše. Nezbytné BBčko od Garnieru, které musím strašně pochválit, jsem s ním nesmírně spokojená a odličovací mlíčko s hrozny k němu bylo zdarma. Právě probíhá taková akce v DMku, když si koupíte BB máte k tomu zdarma vodu, mléko nebo peeling. A taková poslední drobnost a moje radost nálepky na nehty od Essence ve výprodeji za 19,90 Kč.

 
Tak to je asi vše, vyčerpávající článek, že? Snad se trochu změna líbila a nebudete se zlobit, že nepíšu jen o nehtech. Já když to vidím, tak se musím začít krotit. Krásný zbytek dne :-)

3 komentáře:

  1. Já se rozhodně nezlobím, ráda si přečtu i jiný než nehtový článek:))
    Vidím, že se ti sbírka rozrůstá opravdu rychle.. taky jsem to tak měla, když jsem měla blog ještě poměrně krátce.. ted už se stažím držet, protože mám ještě tolik laků, které jsem nelakovala.. že to ani není zdrávo:) Ale třeba po Rimmeláckých lacích od Rity pokukuju už dlouho, ale zatím jsem si žádný neodnesla, to samé novinka od GS.. hrozně se mi líbí, ale na ty jsem zatím nenatrefila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se článek líbil. Ano ano, rozrůstá se to nezastavitelným tempem, měla bych se taky držet. Já právě vždy jak nějaký koupím, tak ho potřebuji nutně nalakovat a vyzkoušet a ukázat světu :-D Šiklo by se mi třeba nějaké jednorázové balení :-D Mám jen pár favoritů a oblibenců, které lakuji častěji a opravdu mám teď problém sáhnout mezi starší kousky, které jsou okoukané, prostě se mi lakovat nechtějí :-D Ritu určitě doporučuji a po té GS koukám taky, nemysli si :-D

      Vymazat
  2. Taky se nezlobím za takovýto článek:o) Bezva inspirace:o)

    OdpovědětVymazat