Stránky

čtvrtek 27. března 2014

Rimmel Rita Ora - 873 Breakfast in bed

Ahojky, tak se vám musím pochlubit s mým dalším novým úlovkem, a to novou řadou od Rimmelu Rita Ora, kterou jsem objevila včera v první den akce v DMku. V nabídce měli asi jen čtyři odstíny. Konkrétně jsem neodala mint laku - Breakfast in bed za 53,- Kč. Ale jeho neodolatelně růžový bráška na mě v obchodě nejpíš ještě čeká. 



Zároveň chci upozornit na další novou nejspíše už probíhající limitku od Essence - Cookies and Cream, protože jsem jí u nás v DMku také viděla. Moc mě zaujal jeden lak, ke kterému jsou zdarma i nálepky na nehty s motivy právě dortíků a cookies atd. Ani nevíte, jak dlouho jsem u toho stála a kochala se. Jenže peněženka plakala, a tak jsem odkráčela jen s Ritou k pokladně. Ale hlodá mě to ve dne v noci, že aspoň toho narůžovělého Essenčáka prostě potřebuji! :-D.




No a tedy k mému novému laku do sbírky. Jak jsem již psala, je to krásný mint zelený lak, pěkná pastelová barva. V lahvičce sice obsahuje takový mikro stříbrný shimmer, ale marně byste ho na nalakovaných nechtech hledaly. Na mě mají Rimmel laky 60 seconds nadměrně velké štětce, nepracuje se mi s nimi dobře. Je dost huňatý :-D a taky strašně široký a střižený do obloučku, já jsem měla ještě štěstí na rozcuchaný, ale jistě každá tyto štětečky znáte. Co se hustoty laku týče, na mě je moc hustý, je to trochu, jak kdybyste lakovaly štětkou žvýkačku :-D. Lak prostě při lakování neklouže, je hustý, dělá takové brázdy a lepí štěteček k nehtu. Ale co bych mu pro jeho krásné "mint oči" neodpustila. Schnutí tedy musím říct, že rychlé, přeci jen je to 60 seconds. Určitě doporučuji 2 vrstvy, abyste alespoň tu první kocourovatou olepenou doladily. Laky Rimmel 60 seconds neschnou do vysokého lesku ani do lesku, tedy ještě jsem žádný nepotkala takový, pokaždé se mi jako uhladí a malinko zmatní, ale to spraví TC. A jen tak mimochodem, po nafocení se na mě asi nafoukl a udělal nečekaně zase bubliny, já si asi musím koupit jiný podklad. Máte nějaké zkušenosti s dobrým podkladem? Hlavně aby držel lak, nedělal bubliny a nebarvil nehty.







Zde trošku patrný shimmer

A co vy? Už jste slyšely o těchto novinkách nebo dokonce nějaký už máte?

2 komentáře:

  1. Taky mi poslední dobou base coaty trošku zlobí.. určitě nedoporučuju od Miss Sporty, ten mi dělal bublinky jak divý - už si nevzpomenu na název, ale měl růžovou tekutinu a ten je snad jen jeden. Potom ještě takový dozelena. Teď používám Flormar, ale sem tam bublinku taky udělá. Sice ne moc, ale mám ho chvíli a očekávám tedy, že se to časem bude ještě stupňovat.. Ten se jmenuje Nail Care 4 in 1 Complete Care.
    Asi nejvíc mi vyhovovaly od Sally Hansen, ty bublinky ani nic jiného nedělaly.
    No a lak je krásný, škoda, že se hůře lakoval. Hezká barva to ale opravdu vykompenzuje. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, děkuji moc za komentář, to opravdu potěší :) A taky moc děkuji za všechna doporučení, určitě si z toho něco vezmu a něco vyzkouším :) já doteď používala spíš takový ochranný od Oriflame, který má nehty zpevňovat a zpružňovat, je skvělý, dá se používat i jako podklad.. když je nový. On časem hrozně zkoustne a pak právě dělá neplechy. Tedy časem, spíš, když je ho tam už méně, protože já tohodle mám hroznou spotřebu, ale zase musím říct, že mi na ty nehty pomáhá s tím zpevněním.

    OdpovědětVymazat