Stránky

úterý 11. března 2014

Avon - on point blue


Krásný "jarní" den, sice jaro ještě nemáme a dokonce má ještě příští týden sněžit, ale není to skvělé mít teď takové počasí? Nechodit jak sněhulák a odlehčit si, pomalu vytahovat ze skříní lehčí kousky, kterým je tam přes zimu smutno, na to se já vždycky těším.

Jak jsem již v předešlých článcích zmiňovala, oblíbila jsem si laky od Avonu. A tenhle kousek to jen potvrzuje. Je to krásná barvička - krémová královská modrá. Pořídila jsem ho asi za 59,- Kč. Má skvělé nanášení, konzistenci i štěteček. Ke krytí - slabší jedna vrstvička nezakryje celý nehet, není tolik sytý a je průhlednější, někomu by stačila jedna silnější vrstva, přičemž se mohou v laku udělat bublinky, já raději dvě slabší. Dovoluji si souhlasit i s titulem speed dry, protože lak byl za pár minutek suchý. Neschne do extra vysokého lesku, ale to není nic, co by nespravil TC. Na fotkách bez něj. A moc se mi líbí :-)





Při zapadajícím slunci



A jedna jarní, už jsou kočičky :-)



Tak jak se vám tenhle kousek líbí? Máte zkušenosi s laky od Avon nebo jim nedůvěřujete a nebo jich máte doma víc?

1 komentář:

  1. tak přesně tenhle lak mám taky a je boží :) viz. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1485960814950074&set=pb.1470432406502915.-2207520000.1397670948.&type=3&theater :) no a pak ještě asi 15 různých dalších.. a nezapříčinily to jen akce typu 3 laky za 207,- :D mám je prostě ráda :)

    OdpovědětVymazat