Stránky

neděle 23. března 2014

Avon - cultured purple + vernis top coat

Krásný pomalu končící víkend. Dneska mám pro vás opět lak od Avonu. Ono totiž nejde odolat těm akcím v katalozích a vždy nějaký objednám. Navíc mám opravdu dobré zkušenosti s těmito laky. Tihle dva krasavci mi přišly v pátek a snad už s objednáváním končím. Hlavně musím zmínit můj skladovací prostor, protože ten se nekontrolovatelně zaplňuje. V mém košíku už není místo ani na toho nejhubenějšího. Co jsem začla blogovat a více sledovat články ostatních, tím více mám pocit, že tohle ještě nemám a tenhle kousek je úžasný a ten musím mít a tenhle mi ještě chybí! Znáte to taky? Takže tímto chci opravdu moc poděkovat ostatním blogerkám za vítr v peněžence :-D, ale zároveň za inspiraci a nějakou tu "ukáplou slinu" nad všema krasavcema.



Takže jako první představuji fialový lak - cultured purple. Mezi odstíny u Avonu je to novinka, stejně jako saténový top coat. Je to taková levandulová fialová připomínající milkovskou fialovou. 



Lak je dost tekutý, ale lakuje se poměrně dobře. Podle mě stačí jedna vrstva, ale jak už víte, já ze zvyku dvě. Což je asi má osudová chyba, protože tenhle se asi s více vrstvami moc nekamarádíčkuje. Opět mi udělal nevzhledné bublinky, které uvidíte na fotkách. Má méně pružný, placatější štěteček. Schnutí je průměrné, asi jako normální krémovka.





No a jako druhý - saténový top coat s matným efektem. Můj nový miláček, který nejspíše budete vídat častěji. Tváří se jako perleťový top coat, ale vytvoří krásný matný finish. Vyšel mě na krásných 69,- Kč. Je opravdu hodně tekutý, ale dobře se nanáší a je rychle suchý. Schne tedy do matna a vytváří opravdu saténový vzhled. Patrná je i perleť a z fialového obyčejného laku prostě vykouzlí neokoukaného fešáka. A bublinky jsou rázem pryč...





Žádné komentáře:

Okomentovat