Stránky

neděle 2. února 2014

Essence Love Letters - 04 Dear Peach

Na tento lak jsem narazila náhodou v Dmku. A jak jinak - neodolala jsem. Love letters je vcelku pěkná a povedená limitka. Ty pastelové barvičky a srdíčka a razítka (který mě vzadu v hlavě pořád hlodají a nejspíš pro ně stejně půjdu :-D) to je něco pro mě. No každopádně jsem si koupila (zatím) jen lak 04 Dear Peach.


Barvička je opravdu moc povedená. Pastelová broskvová v bílém základu, pěkně krémová, dobře pigmentovaná. Stačí 2 slabší vrstvičky, to zní vše skvěle, že? Mně ale bohužel dělal neplechu. Nevím jestli se nekamarádí s mým podkladem nebo jsem dala moc silné vrstvy, každopádně mi na nehtech udělal nepříjemnou krupičku. Schnutí se mi zdálo taky dlouhé, prsteníček jsem předělávala snad 3x, protože pořád nechtěl schnout a vždy jsem si udělala nějaký dloubanec. No prostě jsem to nevydržela, udělala pár fotek a lak šel dolu. Možná moje nehty jen neměly den a určitě dám tomuhle krasavci ještě šanci, protože ta barva je opravdu krásná.






Už máte něco z této limitky? A jaké máte zkušenosti? 

Jinak se musím podělit o své nadšení z pískových laků Catrice Crushed Crystals, u kterých jsem taky neodolala a jeden si koupila, takže nejspíš v nejbližší době můžete čekat článek o jednom z nich (konkrétně ten poslední na fotce:))


Žádné komentáře:

Okomentovat