Stránky

úterý 11. února 2014

Avon - Coral Reef

Ahojky, jak už název napovídá, dneska bude řeč o korálovém laku od Avonu. Přesněji Coral Reef má v překladu znamenat korálový útes. A je to opravdu taková fajné barvička na léto, ale podle mě se hodí i na oživení zimních dnů, jak jsem to udělala já. 

Laky od Avonu u mě docela bodují, mají dobrou konzistenci a s jejich štětečky se mi také pracuje dobře. Jsou pěkné rovně střižené a nejsou ani moc úzké ani moc tlusné. A pokud chytnete nějakou dobrou akci, dají se pořídit za slušnou cenu, tento jsem kupovala myslím za 59Kč. 

Takže zase tradičně u mě dvě vrstvičky k plné spokojenosti. Ale je sám o sobě dobře pigmentovaný, takže někomu by stačila i jedna. Nikam neutíkal ani nestékal. Jako oživení jsem použila dvě stříbrné kytičky, které jsem zalakovala TC. Bála jsem se, že budou vadit a překážet, což se naštěstí nestalo, ale největší obava byla, aby neupadly. Načež se stal pravý opak a já kytičky nemohla sundat :-D. Myslela jsem, že půjdou dolů i s nehtem jak pěkně držely. A to ani nebyly přilepené, dávala jsem je do napůl suchého laku. Lak má pěkný finish, je to krémovka, která schne do pěkného lesku. Na nehtech vydržel poměrně dlouho a nikde se mi neloupal.








 Na pár fotkách se může zdát, že je trošku oranžovější než ve skutečnosti. Přitom je spíše víc pastelový a ne tak neonový. 

Jinak se omlouvám, že tento článek má menší písmo, než zbytek a pokud by někdo uměl poradit, velice to ocením. Nastal mi problém, že všude to mám nastavené stejně písmo, normální velikost, ale v článku se to nechce ukázat stejně, pořád se mi to prostě změnšuje.

2 komentáře:

  1. Krásná barvička..už aby bylo léto..:D Avon laky mám hodně ráda..velmi dobře drží i barvičky jsou pěkné..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, na léto se těším moooooc, ale tahle zima se dá taky přežít, hlavně, aby nezačla v březnu a nebyla do května! Avon laky jsou podle mě super, dřív jsem se toho bála, protože jsem slýchala špatné hodnocení, ale mně vyhovují, zase jsem jich pár objednala, mají teď celkem hezké ceny v katalogu 4. :-)

      Vymazat