Stránky

neděle 26. ledna 2014

Zimní nail art

Dneska to bude spíše pokus o nail art, ale pro někoho třeba inspirace nebo výzva se pokusit o lepší :-D. 

Tento nail art jsem dělala na Silvestra. Chtěla jsem zkusit něco nového a když byl ten Silvestr.. No a protože nám napadl sníh, tak mi to přišlo jako super nápad pro zimní článek.

Takže použila jsem houbičkovou metodu tzv. gradient. (ukázky a inspirace ZDE) Jako první jsem si nalakovala bílý lak S-he 115. Nechala jsem ho uschnout a poté jsem houbičkou aplikovala modrý lak od Avonu - Arctic Waters a bílý lak s perleťovým shimmerem od Essence Snow Jam - 04 Top of the ice-stream, který vůbec nekryje, tak proto ten bílý podklad. Postup jsem opakovala 2x, pro lepší výraznější barvičky. 

Na ukazováčku vidíte hodně marný pokus o namalování stříbrné vločky. Tento úkol příště přenechám zkušenějším, které mi to určitě prominou :-D. Nehty jsem přelakovala lakem od Essence - Happy Holidays snowflake topper pro efekt padajícího sněhu. Má v sobě bílé hexagonky a perleťové třpytečky. No a nakonec ještě všechno přelakovat mým oblíbeným top sealerem, pro krásný lesk a rychlé schnutí. A je hotovo. Mojí práci si můžete prohlédnout níže. 







Jak se tento pokus líbí?

2 komentáře:

  1. Teda jestli takhle vypadá, když se někdo teprve něco učí, tak klobouk dolů!! Tohle se mi fakt líbí. Za mě určitě palec nahoru!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc!! Byl to můj první větší nailart, dělala jsem ho ještě, než jsem měla blog, ale už jsem o něm uvažovala. Takže jsem nakonec ráda, že jsem ho i nafotila :-)

      Vymazat